Samospráva klientov
Samospráva klientov
Samospráva klientov je poradným orgánom riaditeľa zariadenia, ktorý pomáha dohliadať na dodržiavanie platných právnych predpisov a vnútroorganizačných noriem.
Ciele samosprávy:
- Zastupovať právom chránené záujmy klientov v zariadení
- Spoločné hľadanie a pomenovanie problémov klientov
- Predloženie návrhov a pripomienok účastníkov zariadenia k celkovému chodu života v zariadení
- Navrhnutie konkrétneho postupu riešenia pomenovaných problémov
- Prijímanie návrhov k zlepšeniu poskytovaných služieb v zariadení
ZASADANIE SAMOSPRÁVY
Samospráva zasadá raz do mesiaca, prvú stredu v mesiaci.
Zasadanie samosprávy organizačne zabezpečuje inštruktorka sociálnej rehabilitácie.
Zasadnutie sa koná vo veľkej spoločenskej miestnosti o 10: 30 hod. a zúčastňujú sa jej:
- klienti
- riaditeľka
- inštruktorka sociálnej rehabilitácie
- opatrovateľky
Zo zasadania samosprávy sa vypracováva zápisnica.
