Samospráva klientov

Samospráva klientov

Samospráva klientov je poradným orgánom riaditeľa zariadenia, ktorý pomáha dohliadať na dodržiavanie platných právnych predpisov a vnútroorganizačných noriem. 

Ciele samosprávy:

- Zastupovať právom chránené záujmy klientov v zariadení

- Spoločné hľadanie a pomenovanie problémov klientov

- Predloženie návrhov a pripomienok účastníkov zariadenia k celkovému chodu života v zariadení

- Navrhnutie konkrétneho postupu riešenia pomenovaných problémov

- Prijímanie návrhov k zlepšeniu poskytovaných  služieb v zariadení


ZASADANIE SAMOSPRÁVY 

Samospráva zasadá raz do mesiaca, prvú stredu  v mesiaci

Zasadanie samosprávy organizačne zabezpečuje inštruktorka sociálnej rehabilitácie. 

Zasadnutie sa koná vo veľkej spoločenskej miestnosti o 10: 30 hod. a zúčastňujú sa jej:

- klienti

- riaditeľka

- inštruktorka sociálnej rehabilitácie

- opatrovateľky

Zo zasadania samosprávy sa vypracováva zápisnica.

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky